SOFTWARE voor Elke ondersteuningsvorm

LEDEN DENKEN MEE

KOM IK IN AANMERKING?

Op 1 januari 2017 werd de persoonsvolgende financiering ingevoerd door het VAPH. Onze module MijnOrbis Cliënten is volledig afgestemd om jullie noden binnen dit nieuwe concept te ondersteunen. Uiteraard zijn ook alle andere wettelijke ondersteuningsvormen (MFC, RTH, FAM) beschikbaar binnen onze software, zowel voor de wettelijke export als voor de facturatie.
Softwel is een ledenorganisatie die op vraag van en in samenwerking met de leden, geïntegreerde oplossingen realiseert voor de informaticabehoeften binnen de socialprofitsector.
Softwel biedt ondersteuning aan voorzieningen in de zorgsector/ gehandicaptensector. Onze toepassingssoftware communiceert met een aantal belangrijke kanalen waarmee een voorziening in contact komt zoals het VAPH en de sociale secretariaten.
Meer info Meer info Meer info

Telefonisch niet bereikbaar wegens verhuis
| wo 25/09/2019

Binnenkort ondergaat de werkvloer van Softwel een grondige opsmukbeurt. Hierdoor zijn we genoodzaakt om tijdelijk onderdak te zoeken op een andere locatie.
Dit heeft als gevolg dat we op vrijdag 04/10/2019 en maandag 07/10/2019 telefonisch niet bereikbaar zijn.
Normaliter kunt u wel contact met ons opnemen via email maar onverwachte storingen sluiten wij voorlopig niet uit.
Wij hopen natuurlijk op een vlot verloop van deze verhuis maar excuseren ons alvast voor eventuele ongemakken die u hierdoor zou ondervinden.

Release 2.5.8. MijnOrbis Cliënten
| do 05/09/2019

Na enkele technische storingen op onze server bij de release van dinsdag 3/9 (2.5.7.) konden we de release opnieuw aanbieden met een ander releasenummer. 

Voor wie verbaasd is over het versienummer: er werden enkele releases gemaakt voor onze nieuwste klanten die de overstap van Gisa naar MijnOrbis Cliënten maakten.
Softwel stelt immers een importmodule voor van een pak basisgegevens vanuit NewGisa die automatisch ingevuld worden in MijnOrbis Cliënten: een gelijkaardig verhaal zoals de Conversietool van Orbis Bewoners naar MijnOrbis Cliënten. 

Beperkte Helpdeskassistentie op 11 en 12 juli
| di 09/07/2019

Op donderdag 11/07/2019 zullen we bij Softwel collectief van een dagje rust genieten. Het zal dus niet mogelijk zijn om gebruik te maken van onze supportdienst op die dag.
Op vrijdag 12/07/2019 zijn we enkel via mail (helpdesk@softwel.be) beschikbaar voor technische ondersteuning. 
 

Releases Orbis
| ma 08/04/2019

Vorige week werden onderstaande releases van Orbis verspreid. Deze kunt u terugvinden via het klantenportaal onder 'Downloads - Releases'.

  • Orbis Dossier 3.3.2
  • Orbis Bewoners 2.10.5
  • Orbis Personeel 3.2.3

Presentatie Gevorderde Opleiding Facturatie - maart 2019
| ma 08/04/2019

De informatie die werd besproken tijdens de gevorderde opleidingen Factuatie van MijnOrbis Cliënten werd in een documentje gegoten.
Deze kunt u terugvinden als u inlogt via het klantenportaal onder het menu 'Downloads - Documenten' en filtert op 'MijnOrbis Cliënten.

Collectieve sluiting
| di 11/12/2018

Op maandag 24/12/2018 zal Softwel collectief gesloten zijn.
Het zal dus niet mogelijk zijn om gebruik te maken van onze supportdienst op die dag.

Release MijnOrbis Cliënten
| do 22/11/2018

Heugelijk nieuws! Deze week ontvangen de voorzieningen een nieuwe release van MijnOrbis Cliënten waarin het boeken van facturen is uitgewerkt.
Een dikke pluim aan de ontwikkelaars van MijnOrbis Cliënten die hard hebben gewerkt om deze belangrijke release klaar te stomen. Daarnaast willen we ook graag de testgroep bedanken voor hun feedback en het nodige geduld.

Wat mogen jullie nu verwachten van de nieuwe release?

MijnOrbis Maaltijden: Een verrassende wending
| wo 10/10/2018

Het project MijnOrbis Maaltijden heeft een verrassende wending genomen sinds onze laatste update. Tijdens de Health&Care beurs zijn wij namelijk in contact gekomen met het Nederlandse bedrijf Amyyon dat een maaltijdenmodule aanbiedt. Er werden gemeenschappelijke standpunten gevonden en een eerste vrijblijvende contact werd georganiseerd.

Gebruikersgroep MijnOrbis Cliënten
| ma 20/08/2018

In september en oktober worden de eerste gebruikersgroepen van MIjnOrbis Cliënten ingepland. Tijdens deze gebruikersgroepen zal Zonnelied uitleggen hoe zij de opstart van MijnOrbis Cliënten hebben aangepakt. Verder is er de mogelijkheid tot het stellen van vragen. Wij wensen het aantal deelnemers te beperken tot 5 per voorziening. Onderstaande dagen zijn vastgelegd. Inschrijven kan via onze kalender als u inlogt op het klantenportaal.

Exact Globe versie 415
| di 24/07/2018

Exact Globe heeft een update klaar staan. De update heeft als batchnummer het nummer 415.
Let wel op de minimum systeemvereisten voor de installatie van versie 415, de minimumvereisten kunt u hier bekijken.
De belangrijkste wijziging sedert versie 412 is een nieuw opgefrist menu dat een beter zicht brengt in welk dossier u aan het werken bent.
 

Nieuwe release: Bewoners 2.10.4
| vr 08/06/2018

Er is een nieuwe update van Orbis Bewoners 2.10.4 beschikbaar. Met deze versie is het mogelijk om groepsbegeleidingen te factureren voor het type RTH.
Meld je aan via het klantenportaal om deze te downloaden.

Health&Care vakbeurs
| vr 08/06/2018

Softwel had dit jaar de gelegenheid om voor de eerste keer op een grote beurs te staan. De Health&Care beurs te Flanders Expo Gent was in april 'the place to be'. Deze vakbeurs is een belangrijke ontmoetingsplaats die professionals uit de zorgsector, zorgindustrie en de overheid samenbrengt. Naast meer dan 350 exposanten kon u hier ook zeer interessante seminaries volgen. Wij zijn alvast een ervaring rijker.

Nieuwe Manager gekend!
| vr 08/06/2018

Wij delen u met plezier mee dat de vacature voor manager van Softwel is ingevuld. Pieter Aerts zal met enthousiasme de functie opnemen. In de komende periode zal er een functieoverdracht zijn zodat Pieter goed voorbereid van start kan gaan. In september zullen wij de nodige acties ondernemen om hem uitgebreid voor te stellen.